Followers

KAWAII FASHION :DD

wei,asl ngn ak nie..??? 
ttbe jea minat fashion KAWAII,Japan..
perh,style dowg memang tip top larh.. 
sukesuke :DD 
View Image
Decora 
Kawaii (“cute”)
Sweet Lolita Bell skirt with lace, ruffles, bows from Angelic Pretty. Pink ruffled Victorian top. Hime gyaru princess shirt.
Lolita shoes 



i think i want to COLOUR my hair.. 
tpy,abg ak ta kc.. 
dy ckap if ak COLOUR my hair.. 
t nampak macam budax yg liar.. 
heum,coz ak budax sekolah lagi kowt.. 
so,myb dy ta kc.. 
kalo ak dpat COLOUR my hair.. 
ak nux boh COLOUR merah or perang2.. 
owkey ta..?
cntek ark..??
but,juz wait n see.. 
when i was not stayed with my family.. 
i wil dres like a KAWAII fashion..when i was not in MALAYSIA..
n i hope i can stayed or studied at KOREA or JAPAN.. 
surely bez gila..! 
lastly,I REALLY LUV KAWAII FASHON..! 

       p/s : will upload more photos + style fashion of KAWAII :D  
one more thing pas korg da bace blog nie.. 
plez,jangan dok kutok or wt andaian kt ak.. 
*dis is my life..not ur life..! 
lantak kat ak kowt :)))

byebye :)